Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij De Beren Gouda - Blekerssingel. Meer weten? Ontdek meer
Bart
1 apr 2025 om 5:40
het eten was kwalitatief teleurstellent. sparibs smaakte beetje appart. carpaccio was niet te eten patat was slap. alleen kip strips waren lekker. hier ga ik niet meer bestellen helaas
Laura
31 mrt 2025 om 7:30
Hadden spare Ribs en zogenaamde Franse friet besteld. Spare ribs smaakte waterig en het vlees was gestoomd ipv gegrild. Echt nog nooit zulke vieze spare ribs gehad. Heb de helft helaas weggegooid. Franse friet was gewoon zoutloze snackbar friet. Goor
Ashok
29 mrt 2025 om 20:18
Het eten was heerlijk zoals verwacht van De Beren.
Bezorgtijd zou 5 sterren gekregen hebben als het goed te volgen zou zijn in de app.
Ries
29 mrt 2025 om 9:02
De patat was slap heet en niet gaar! De hamburger was NIET lekker,bah. Sorry maar zo was het
Stam
15 mrt 2025 om 8:52
Smerigste spareribs ever
Sylvia
12 mrt 2025 om 12:17
de satesaus zat tegen het verbranden aan, leek wel of het in de magnetron was opgewarmd. er zat nl verbrandde saus stukjes in
Jeroen
6 mrt 2025 om 22:51
Was warm en lekker. Niets mis mee.
Petra
5 mrt 2025 om 10:39
Lekker en goed warm
Gregory
27 feb 2025 om 10:47
helaas bij aankomst van het zat alles in de doos onder de truffelmayo ik heb ze toen opgebeld degene aan de telefoon zou met zijn leidinggevende gaan overleggen niets meer gehoord en de friet waskoud enige lauw/warm was de burger echt een teleurstelling.
Ad
26 feb 2025 om 19:29
geen satésaus bij 1 bestelling en het eten was lauw
Lonny
23 feb 2025 om 20:08
Jammer dat je altijd pas weet wanneer je betaald hebt dat het nog zo lang duurt voordat het bezorgd wordt.
Kerver
20 feb 2025 om 20:15
Op internet staat een uur later bezorgd, is veel later bezorgd, bijna 1,5 uur later.
Veel geld voor 5 stukken kip en 2 stokjes bijna koude sate.